loading...
قرارگاه فرهنگی لاله های زهرایی
قافله بازدید : 91 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)

مسجد الزهراء سمنان میزبان جشن امامت و ولایت شد.
به گزارش روابط عمومی تیم فضای مجازی قافله سمنان به نقل از خبرگزاری شبستان: با حضور شماری از مسئولان و مردم جشن امامت و ولایت و بزرگداشت شهدای منا در مسجد الزاهراء شهرستان سمنان برگزار شد. یکی از روحانیون استان سمنان وسخنران مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت اظهار داشت: عید غدیر خم بر اساس روایات اسلامی بزرگترین عید مسلمانان جهان است و دهه ولایت بهترین فرصت برای شناخت بیشتر فرهنگ تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت می باشد.حجت الاسلام سیدمحمد علی اکرمی اضافه کرد: برخی از آیات قرآن کریم به‌ طور مستقیم مسئله ولایت و امامت را مورد توجه قرار می‌دهد که باید مسلمانان در این زمینه با شناخت وسیعتری حرکت کنند.


وی با اشاره به اینکه با بالا بردن معارف خود به زندگی ائمه معصومین و امیرالمؤمنین (علیه السلام)از ورود فرهنگ تهاجمی دشمن می توان جلوگیری کرد اظهارداشت: باید توجه داشت که ولایت یک رکن اصلی و از اصول محکم دین اسلام است و اسلام بدون ولایت معنا ندارد.

*لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید*

101

قافله بازدید : 110 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش روایط عمومی تیم فضای مجازی قافله به نقل از خبرگزاری شبستان: نمایشگاه دهه ولایت همراه با نوشت افزار ایرانی در کانون محمد رسول الله(ص) سمنان برگزار می شود. این نمایشگاه امروز (27 شهریور) در محل مسجد الزهراء(ص) سمنان با رویکرد آشنایی باغدیر،بوستان معرفت و سبک زندگی توسط کانون محمد رسول الله(ص) برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند از امروز تا 31 شهریور از ساعت 18 تا 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.
این نمایشگاه باهمکاری تیم فضای مجازی قافله، پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله(ص) و هئیت امنای مسجد الزهرا(س)برگزار می شود.

101

قافله بازدید : 102 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی تیم فضای مجازی قافله به نقل از خبرگزاری شبستان: کاروان غدیربا حضور سادات مسجد الزهرا(س) سمنان شامگاه (28 شهریور) از مسجد الزهراء(س)به سمت میدان امام رضا(ع) حرکت کردند.ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه  و تبیین جایگاه امامت و ولایت مهمترین هدف از برگزاری این مراسم بود.در دهه امامت و ولایت برنامه های مختلفی در راستای معرفی عید سعید غدیر به عنوان عید همه‌ مسلمانان و محور وحدت اسلامی و ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی برگزار شده است.برنامه ها با هدف عمق بخشی به معارف علوی(ع) وگونه شناسی سبک زندگی از منظر امیرالمومنین(ع) و معرفی آن به نسل امروز اجرا شده است.

*لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید*

101

قافله بازدید : 109 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی تیم فضای مجازی قافله سمنان: عبدالله دخانیان گفت: بمناسبت هفته دفاع مقدس یادواره 102 شهید حوزه علی ابن ابیطالب(ع) و شهدای مظلوم منا در روز چهارشنبه مورخ 31 شهریورماه در مسجد الزهرای سمنان برگزار می گردد.وی گفت: این مراسم باشکوه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه موقت ورامین برگزار می گردد.

101

قافله بازدید : 98 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی تیم فضای مجازی قافله سمنان: دخانیان گفت: در راستای آمادگی نیروهای بسیجی پایگاه محمد رسول ا..(ص) اردوی آموزشی تفریحی طلایه داران ولایت 5 در منطقه روستای ملاده با حضور 60 نفر برگزار شد.وی افزود: از برنامه های  این اردوی دو روزه برگزاری پیاده روی شبانه، آموزش نظامی و آموزش راپل بوده است که مرود استقبال نیروها قرار گرفت.این اردوی آموزشی به همکاری حوزه علی ابن ابیطالب(ع) سمنان برگزارشد.

*ادامه مطلب*

101

قافله بازدید : 117 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

مردم سمنان با برگزاری تظاهرات، انزجار خود را از رژیم آل سعود و جنایات آن ها و هم پیمانانش اعلام کردند.
به گزارش روابط عمومی تیم فضای مجازی قافله به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در آستانه سالروز فاجعه منا، نمازگزاران جمعه در سمنان، هم زمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه جنایات آل سعود در کشتار مسلمانان را محکوم کردند.
مردم سمنان با سر دادن شعار های مر" بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود از رژیم آل سعود و هم پیمانانش را اعلام کردند.
همچنین راهپیمایان سمنانی با سر دادن شعار مرگ بر آل خلیفه، با اعلام حمایت از مردم مظلوم بحرین خواستار متوقف کردن جنایات آل خلیفه علیه مردم بحرین و رهبر آن ها شیخ عیس قاسم شدند.
اقشار مختلف مردم سمنان، باحضور در راهپیمایی روز جمعه که از مصلای این شهر تا میدان استاندارد برگزار شد بر حفظ وحدت و همبستگی امت اسلام تاکید کردند

*ادامه مطلب*

101

قافله بازدید : 93 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

خون‌های مقدس شهدای ما بساط ظالمین را می‌شوید و از صفحه روزگار محوشان می‌کنددر ماه شهریور شهادت‌های زیادی اتفاق افتاد، از جمله شهادت شهیدان مظلوم رجایی و باهنر، مرحوم شهید لاجوردی، مرحوم شهید عراقی و شهید آیت الله اندرزگو که همه اینها از یاران صدیق امام و فرزندان امام بودند؛ لذا ماه شهریور برای ما یک خاطره خاص انقلابی دارد.
به گزارش روابط عمومی تیم فضای مجازی قافله سمنان:مراسم گرامیداشت شهدای 17 شهریور ،چهارشنبه بعدازنماز مغرب و عشاء در مسجد الزهرا(س) سمنان برگزار شد.در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شریعتی استاد و محقق دانشگاه افزود: امروز 17شهریور یادآور خاطره شهدای مظلوم واقعه 17شهریور است . حدوداً پنج ماه قبل از انقلاب سال 1357 انسانهایی شریف در میدان ژاله آن روز و میدان شهدای امروز مظلومانه به شهادت رسیدند که تعداد زیادی از آنها خانم‌ها، دختر خانم‌ها و حتی بچه‌های شیرخوار بودند که از زمین و هوا به آنها حمله شده بود ،این فاجعه خونین در تاریخ انقلاب اسلامی ما بعنوان جمعه سیاه نامیده شد. امام خمینی(ره) نسبت به این مصیبت بزرگ اظهار تألم و ناراحتی کردند و اطلاعیه صادر کردند و یاد این شهدای مظلوم را گرامی داشتند.
وی افزود: خون و جان این شهدای عزیز زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، بطوریکه کمتر از مدت 5 ماه شاه فرار کرد و دولت شاهنشاهی سقوط کرد و امام خمینی و یاران او پیروز شدند و زمینه این تحول عظیم در دنیای استکبار بوجود آمد و این چیزی جز آثار و برکات خون شهداء نبود.

*ادامه مطلب*

101

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 601
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,711
  • بازدید ماه : 2,921
  • بازدید سال : 15,984
  • بازدید کلی : 253,499
  • کدهای اختصاصی