loading...
قرارگاه فرهنگی لاله های زهرایی
قافله بازدید : 141 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

پیام امام خمینی در تشکیل بسیج

تشكيل بسيج در نظام جمهورى اسلامى ايران يقيناً از بركات و الطاف جليه خداوند تعالى بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامى ايران ارزانى شد. در حوادث گوناگون پس از پيروزى انقلاب خصوصاً جنگ، بودند نهادها و گروههاى فراوانى كه با ايثار و خلوص و فداكارى و شهادت طلبى، كشور و انقلاب اسلامى را بيمه كردند. ولى حقيقتاً اگر بخواهيم مصداق كاملى از ايثار و خلوص و فداكارى و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهيم ...
 
202
قافله بازدید : 98 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
به گزارش روابط عمومی تیم فضای مجازی قافله به نقل از خبرگزاری شبستان:

هاشم مشیری مدیر تیم فضای مجازی قافله گفت: پویش مردمی روز سیزدهم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت خود جوش در سمنان راه اندازی شد. وی افزود: عموم اقشار مردم از جمله دانشجویان، دانش آموزان، طلاب، بانوان، فرهیختگان و فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران و... با پیوستن به این پویش بار دیگر انزجار خود را نسبت به زیاده خواهی استکبار جهانی اعلام کردند. مشیری تصریح کرد: در این پویش کاربران شبکههای اجتماعی محتواهای تولیدی خود را در قالب پوستر، عکس (گوشی همراه) و دست نوشته و تصاویری از حضورشان در مراسم 13 آبان، را به اشتراک  گذاشتند.

قافله بازدید : 104 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)
اطلاعیه مهم: مردم ولایت مدار سمنان ،همچنان منتظر موضع دیگر مسئولان استان و دستگاه قضایی نسبت به سخنان گستاخانه علی مطهری نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در دانشگاه سمنان هستیم.

202

قافله بازدید : 106 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، در آستانه 13 آبان، جمعی از مردم استان سمنان به‌صورت خودجوش «پویش مردمی روز سیزدهم» را تشکیل دادند.

مردم استان سمنان با پیوستن به پویش روز سیزدهم اعلام می‌کنند در آستانه روز 13 آبان امسال کوبنده‌تر از گذشته فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر خواهیم داد و در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

در این پویش کاربران شبکه‌های اجتماعی محتواهای تولیدی خود را در قالب پوستر، عکس(گوشی همراه) و دست‌نوشته و تصاویری از حضورشان در مراسم 13 آبان را می‌توانند به اشتراک بگذارند.

پویش مردمی روز سیزدهم با هدف فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت خودجوش اقشار مختلف مردم در برگزاری مراسم 13 آبان و همچنین برگزاری مسابقات رقابتی در شبکه‌های اجتماعی به‌منظور حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم 13 آبان با استفاده از ایده‌های ابتکاری و خلاقانه تشکیل‌شده است.

عموم اقشار مردم از جمله دانشجویان، دانش آموزان، طلاب، بانوان، فرهیختگان و فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران و دیگر قشرهای فعال اجتماعی و سیاسی می‌توانند برای پیوستن به کانال رسمی این پویش در تلگرام به نشانی @sem_13 مراجعه کنند.

در مسیر راهپیمایی امسال، غرفه فضای مجازی دایر خواهد شد و در پایان این پویش مردمی به آثار برگزیده به تعداد 13 نفر شرکت‌کننده به‌ قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.


قافله بازدید : 116 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

مریم شهسواری درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با اعلام این مطلب گفت:این مسایقه در قالب عکس وکلیپ از آداب ورسوم شهرخود  توسط کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (سلام الله علیها) ایوانکی، کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گرمسار،کانون صاحب الزمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) آرادان،کانون کوثر ولایت سمنان،کانون ثامن الحجج(علیه السلام) دیباج،کانون ثارالله مجن،کانون امام جعفرصادق(علیه السلام) شاهرود وکانون رسول اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) شاهرودبرگزار شده است.

وی از حمایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برای برگزاری این مسابقه خبرداد وگفت: مسابقه مقاله نویسی با محوریت های درس عباس ابن علی،نامه ای به حسین ابن علی،بانوی دمشق ،ستاره دنباله دار،من حسینی ام ونامه ای به عباس های زمانه  در حال برگزاری است.

مدیر کانون حضرت معصوم (سلام الله علیها) ایوانکی با بیان اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را به ایمل kanoon.masoome@gmail.com  ارسال کنند اضافه کرد:همچنین شرکت کنندگان در مسابقه می توانند آثار خود را به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز تحویل دهند.

وی مهلت ارسال آثار را آخر ماه محرم وصفر اعلام کردوگفت: این مسابقه در سه سطح دانش آموزی، دانشجویی وآزاد داوری می شود.

202

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 601
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 479
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,829
  • بازدید ماه : 3,039
  • بازدید سال : 16,102
  • بازدید کلی : 253,617
  • کدهای اختصاصی