loading...
قرارگاه فرهنگی لاله های زهرایی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پشت کوهی در تاریخ 1395/10/26 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

سلام
تبریک میگم وب سایت زیبا و متفاوتی دارید از تصاویر و جمله های زیبایی هم برای پست هاتون استفاده میکنید در کل خیلی بهم انرژی داد امیدوارم با قدرت ادامه بدید.
"پشت کوهی"
پاسخ : باعث افتخار ماست

این نظر توسط سحر خانم در تاریخ 1394/09/29 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

سلامي به شيريني دلتون خيلي خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم

این نظر توسط بهنام در تاریخ 1394/06/28 و 11:11 دقیقه ارسال شده است

به نام خدا
واقعا حال میکنم وقتی که وبلاگ های مذهبی رو میبینم همین طور راه ائمه رو ادامه بدید اگر هر کدی قالبی میخواستید بی دریغ در اختیارتون میزارم کد ها اختصاصی است و هیچ تبلیغی هم نداره اونم رایگان فقط کافیه به من اطلاع بدید کمکم رو دریغ نمیکنم
یا علی

این نظر توسط بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل در تاریخ 1394/04/17 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

حضرت رسول اکرم :
يا عَلِيُّ،... مَن أبغَضَكَ فَقَد أبغَضَني، ومَن سَبَّكَ فَقَد سَبَّني، لِأَنَّكَ مِنّي كَنَفسي، روحُكَ مِن روحي، وطينَتُكَ مِن طينَتي؛ امالي صدوق ،ص ۱۵۵ ،ح ۱۴۹
اى على!... هر كس تو را دشمن بدارد، مرا دشمن داشته است. هر كه تو را دشنام دهد، مرا دشنام داده است؛ چرا كه تو همچون جان من براى منى. روح تو از روح من و سرشت تو از سرشت من است.
سالروز شهادت امیرالمومنین،علی (ع) تسلیت باد.

این نظر توسط مدیر قافله در تاریخ 1394/03/30 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

سلام. از به روز رسانی وبسایت تشکر فراوان.
پاسخ : سلام خواهش میکنیم وظیفه است


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 601
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 479
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,786
  • بازدید ماه : 2,996
  • بازدید سال : 16,059
  • بازدید کلی : 253,574
  • کدهای اختصاصی